Kamis, 19 November 2015

Burdock Root ialah penulen darah Great

Burdock Root ialah penulen darah Great

Adakah anda tahu bahawa akar burdock adalah pembersih darah yang besar? Saya pasti anda telah mendengar Echinacea dan goldenseal akar, tetapi akar burdock golongan miskin tidak mendapat kredit yang ia benar-benar layak. Belum lagi, herba ini kos banyak yang kurang daripada orang-orang lain yang terkenal.

Membesar sebagai seorang kanak-kanak di dalam negara ini, saya tidak dapat membantu tetapi menghadapi tumbuhan burdock. The burr berduri coklat akan berpegang kepada kaus kaki saya dan bahagian bawah seluar saya. Saya bayangkan ini akan membuat senjata besar jika anda adalah Spiderman!

Kebanyakan herba yang mengamalkan perubatan semula jadi biasa dengan akar burdock sebagai pembersih darah yang kuat. Saya keluar satu hari dan digali lima akar burdock besar dan saya membuat merebus daripada mereka. Hasilnya ialah teh mencari hijau, yang kelihatan seperti minuman absinthe. Cecair berwarna hijau kelihatan banyak seperti ubat batuk hijau saya sebagai seorang anak.

Burdock adalah sangat berkesan apabila ia datang untuk merawat masalah kulit yang kronik. Ia boleh menjadi sangat berguna untuk penyakit seperti ekzema, karbunkel, psoriasis, jerawat, bisul dan juga beberapa STD. Anda boleh sama ada membuat teh yang kuat daripada akar burdock atau anda boleh singgah di kedai makanan kesihatan tempatan anda dan mengambil sebotol Way Alam (salah satu daripada beberapa syarikat yang membuat produk herba yang besar).

Satu lagi remedi semula jadi tidak terlalu banyak sudah biasa dengan, keupayaan menakjubkan burdock untuk menghilangkan batu buah pinggang dan batu karang. Ini boleh dilakukan dengan membuat apa yang dipanggil burdock dan teh catnip. Its terbaik untuk membuat teh ini sebagai merebus, di mana anda perlu ia duduk selama beberapa jam. Selepas anda minum 2 cawan teh, maka anda secara lisan ambil 1 sudu besar minyak zaitun dara semula jadi tulen.

Ia terbaik untuk menahan diri daripada makanan yang digoreng dan gula putih, semasa anda menggunakan ubat herba semulajadi ini. Untuk memberi badan asas yang kukuh untuk penyembuhan, ia adalah bijak untuk makan sayur-sayuran yang belum dimasak mentah dan minum empat gelas air sehari. Makan makanan mentah mentah akan membantu menguatkan organ lemah anda dan memberi anda jumlah yang sukar dipercayai tenaga.

Saya mahu bercakap tentang herba ini yang besar, kerana saya merasakan bahawa ia adalah satu herba yang mudah terlepas pandang, tetapi ia adalah salah satu yang paling besar. Echinacea dan goldenseal kedua-duanya adalah herba yang sangat mahal untuk membeli di kedai makanan kesihatan, tetapi herba ini hina mungkin kos kurang daripada $ 10 botol dan saya telah melihat ia benar-benar pergi untuk tujuh dolar botol.

Saya cadangkan untuk sesiapa sahaja yang memiliki beberapa ekar tanah untuk menanam beberapa akar dalam tampalan yang besar. Anda boleh menggunakan akar ini untuk salad anda dan juga untuk sup anda. Apa yang anda perlu lakukan adalah keping nipis akar dan mereka akan membuat salad atau sup citarasa anda indah!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar